środa, 8 lutego 2012

kłos .

Hej :)
   Dziś postanowiłam ,że dzisiaj zrobię sobie kłosa :) było trudno ponieważ moje włosy nie są zbyt długie ! oczywiście musiałam skorzystać z pomocy moich przyjaciół :) internetu oczywiście :

1) Możecie związać włosy w kucyka, ale jeśli chcecie, by fryzura wyglądała bardziej efektownie i wieczorowo, po prostu przerzuć włosy na jeden bok.2) Następnie podziel partię włosów na dwie części (analogicznie do tego jak dzielicie na trzy przed zrobieniem warkocza).
3) Teraz należy wydzielać naprzemiennie pasmo włosów z jednej strony i z drugiej i zawijać na siebie.
 (może na blogu małe zmiany ? :)

9 komentarzy:

  1. jeśli chodzi o zmiany, to jestem za;-) szczerze mówiąc trochę ten teraźniejszy widok bloga mi się trochę znudził^^

    zapraszam do mnie<3

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda ,że nie załączyłaś jakiś zdjęć ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie zmiany :d ja nie umiem robi klosa, ale bardzo mi sie podobaja :P
    zaparaszam do mnie na nowa notke ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabyś dodać zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kłoski są świetne, szkoda, że nie umiem takiego zrobić ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. Kłos jest świetny.. Zawsze ktoś mi pomagał go zrobić, ale teraz mam za krótkie włosy ;(

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję ,oraz zawsze się odwdzięczam :)