czwartek, 5 stycznia 2012

Poduszki ! ... part 1

hahahahahah Właśnie szukam pomysłu  na nową notkę a  tu mi jakieś poduszki wyskakują ! są naprawdę niezłe :)) wolne taaak ! mam dość szkoły dzisiejsze lekcje dla mnie trwały tak długo ,że nie mogłam wytrzymać ! szczególnie bałam się Mojej drugiej lekcji czyli Biologi ! bo pisałam poprawę sprawdzianu ! ale dostałam cztery ! nie wiem  jakim cudem :))  tak więć jest wolne ale ja cały weekend mam zajęty :/  : mam sprawdzian z niemieckiego !, pan z plasty mnie pyta bo zawaliłam kart ! (miałam aż 5,5 p !) hahahah i z fizyki :! matko nie mam na nic czasu dziś ,se odpuściłam z tym wszystkim ale jutro na pewno się za to biorę ! dobra a teraz te miłe rzeczy w sobotę idę z dziewczynami na basen :) i pójdę zobaczyć czy są jakieś buty w HM :)) lecę notka będzie podzielona na dwie części dlatego ,że  chcę dodać moje nabytki świąteczne (oczywiście dodam tylko ubrania :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuję ,oraz zawsze się odwdzięczam :)