sobota, 15 października 2011

Beyonce Rola główna !

Więc napisze jeszcze raz dlatego ,że dawno nie pisałam przez cały równy tydzień po pierwsze  nie miałam o czym a po drugie miała dużo nauki ! dziś miałam iść do Nikoli ale nam nie wyszło no jest chora. w piątek był dzień nauczyciela i mieliśmy tylko małą Akademie która była najnudniejsza na ŚWIECIE ! oczywiście jak były występy to się rozkręcało ! najpierw oczywiście 30 minut przemowy ! W poniedziałek mam sprawdzian z geografii który miał być tydzień temu ! w ten piątek miałam też trening który mnie bardzo wykończył i nie miałam dwóch polskich w piątek ! a teraz kilka WSPANIAŁYCH fotek Beyonce :

Harper s Bazzar Beyonce !

Harper s Bazzar Beyonce !


Beyonce 4

Beyonce 4

Beyonce 4

5 komentarzy:

Za każdy komentarz bardzo dziękuję ,oraz zawsze się odwdzięczam :)